Wikia

Madagaskar Wiki

Król Julian

Dyskusja0
340stron na
tej wiki

General   Ciekawostki   Za kulisam   Zacytowania   Galeria   Inne    

Chwala mi
Edytuj

- Zobaczymy kto jest beznadziejny... kiedy zaczne strzelać popkornem z zadka! - Pingwiny z Madagaskar odcinek "'Popcornowa panika"

Jedna z głównych postaci z serialu Pingwiny z Madagaskaru i jedna z drugoplanowych z serii filmów pt. Madagaskar. Dubbinguje go Jarosław Boberek. Jest gatunkiem lemura katta. Urodziłem się 13 lipca 1803r haha

MadagaskarEdytuj

Poznajemy go na wyspie Madagaskar jako króla Julian XIII samozwańczego władce wszystkich lemurów, śpiewającego w pierwszej scenie kiedy go widzimy, piosenkę "Wyginam śmiało ciało" (Oryginalna wersja piosenki, I Like To Move It,). Rządził na wyspie Madagaskar, swoim stadem, organizując różne imprezy i dzięki swojej charyzmie. Tak naprawdę, samce gatunku lemurów katta, nie są liderami, ale jak mówił Moris jest "samozwańczym władcą lemurów".

Scena madagaskar 01

Jak sprawdzić czy olbrzymy przybili tu by mordować?

Na imprezie Juliana wtargnęły fossy, kiedy Alex je niechcący przepędził Julian początkowo lękał się ich uznając ich za "straszne olbrzymy", wykorzystał Morta jako królika doświadczalnego aby zobaczyć czy grupa uciekinierów z Zoo go zje. Jednak nic takiego się nie stało, wtem uznał ich za bandę "mięczaków". Przywitawszy się z nimi, grupa zwierzaków (Alex, Marty, Gloria i Melman ) spytały się o "człowieków", Król Julian oznajmił, że bynajmniej są, wskazał na szkielet człowieka wiszącego na drzewie, mówiąc "A o tam. Ach, te człowieki, niezbyt ruchawe, ale zawszę.". Co ich poruszyło. Kiedy oni spytali o żywych ludzi, Julian na to, że mają tylko nieżywych. Moris podkreślił, że nie to nie byłaby dzicz, gdyby byli żywi ludzie.

Na zebraniu w samolocie z lemurami i innymi stworzeniami Julian wpadł na "Genialny plan", gdyby zaprzyjaźnić się z Alexem i reszta pozostałaby na dobre, ich ochrona przepędziliby fossy raz na zawszę. Moris jednak nie pochwalił tego pomysłu, zauważając, że Alex wydaje się groźny nie tylko dla foss. Król Julian jednak potępił go i podkreślił, że jest królem i jego pomysły są najlepsze.

Lemury przeniosły zwierzaki, które jeszcze spały, do siebie pod wielkim baobabem. Król Julian urządził im pobudkę. Zaprezentował im potem krajobraz Madagaskaru, chwaląc się jak się urządził. Później kiedy Marty z Alexem wrócili z przechadzki, Król Julian oznajmił, że "po fossach nie ma ani śladu", chwaląc swój plan. Kiedy "odmieniony" Alex powiedział "znów jestem królem", Króla Juliana to zaniepokoiło. A kiedy lew zaprezentował swój występ i ugryzł w tyłek Martiego, Morris potępił pomysł Juliana, ten jednak starł się zbagatelizować sprawę, jednak uznał swój plan za "przegrany" i zapowiedział wszystkim "nadchodzącą zagładę", chodziło mu o fossy. Morris wraz z Królem Julianem "na mocy prawa dżungli..." wygnał Alexa.

Później Króla Juliana spotykamy kiedy Marty, Gloria, Melman z pingwinami i "uzdrowionym" Alexem zwyciężają nad bandą foss. Prezentując swoją radość "zadziałania jego planu" przez zatańczenie "Robo-króla" i chwaląc swoją "genialność".

Kiedy Alex i jego przyjaciele byli gotowy, aby wrócić do Nowego Jorku, Król Julian dał w podzięce prezent, a była to jego własna korona. Kiedy Alex podziękował i nie chciał przyjąć prezentu Julian oznajmił, że i tak ma większą. Na liściastej koronie był gekon Stefan.

MadagwiazdkaEdytuj

Na początku Król Julian nie przybył na przyjęciu pożegnalnym. Kiedy Marty, Alex, Gloria i Melman próbowali wydostać się z wyspy balonem, grupa lemurów przeszkodziła im w tym, pomylił ich balon za "Czerwonego Goblina". Król Julian wyjaśnia im, że "co roku w wilie, 24 Wigijuliana (huczne święto na cześć Jego Wysokości) ...pojawia się czerwony blask, potem powietrze wypełnia straszliwy, prześmiewczy gobliński śmiech. A potem zasypuje nas lawiną czarnych kamieni.". Wspomniany czerwony goblin pojawia się, ale w chaosie walki udaje się go zestrzelić, potem okazuje się, że tym goblinem jest Święty Mikołaj, który dostał amnezji.

Święto Wigijuliana okazuje się, kolejnym pretekstem do śpiewania kolęd na część Juliana, co z kolei zamienia się w imprezowanie i dawania prezentów Królowi Julianowi. Święty Mikołaj jednak łamie temat tabu i daje prezent komuś innemu niż Julian (Mortowi), co z kolei powoduje, że wszyscy dają sobie prezenty. Królowi Julianowi to się nie podoba. Każe wszystkie prezenty oddać sobie.

Kiedy grupa zwierzaków roznosiła prezenty, Króla Juliana dopadła depresja. Święto Wigijuliana nie przynosiła mu radości, kiedy Święty Mikołaj przekonał go, że "lepiej jest dawać, niż brać", Król Julian poczuł wewnętrzną przemianę, kiedy dał prezent swojej "Amelii". Wyszedł z samolotu aby pokazać wszystkim "co odkrył".

Kiedy zwierzaki wracały z roznoszenia prezentów, Król Julian rozdawał prezenty swoim podwładnym, a były to kokosy. Gdy sanie ze zwierzakami rozbiły się o głowę Świętego Mikołaja, ten przypomniał sobie kim jest i pośpiesznie ze swoimi reniferami odleciał zostawiając ich na Madagaskarze. Święty Mikołaj odlatując obiecał Julianowi, że nigdy nie przyniesie mu rózgi. Król Julian bardzo chciał tą rózgę, chociaż sam nie wiedział co to jest. W czasie kiedy grupa zwierzaków urządziła sobie gwiazdkę, Król Julian zaczął "bitwę kokosową" starając się wywalczyć rózgę.

Madagaskar 2Edytuj

W drugiej części Madagaskaru, Król Julian, wraz z Morrisem i Mortem, towarzyszą Alexowi, Martiemu, Melmanowi i Glorii w podróży do Nowego Jorku na pokładzie samolotu zbudowany przez pingwiny. Jest w pierwszej klasie, zamawia sobie napoje i zabawia się z oglądania filmu o katastrofach lotniczych. Gdy samolot ląduje awaryjnie z powodu braku paliwa, Król Julian w poczuciu nieważkości w trakcie spadania samolotu czuje z tego przyjemność. Będąc w pierwszej klasie, ucieka z wypadku ze spadochronem. Po przybyciu do Afryki, Król Julian jako pierwszy uważa, że są w Nowym Jorku, uznaje ją za wiochę, uważa, że wszyscy go tutaj uwielbiają i załatwia sobie nową koronę.

Później rozmawia z Melmanem, który uważa, że wkrótce umrze i nie boi się powiedzieć Glorii co do niej czuje. Król Julian z Morrisem uświadamiają mu, że nie ma czego się bać, bo i tak jest trupem. W trakcie rozmowy Król Julian mówi mu, że od zawszę chciał być profesjonalnym gwizdajłą, sądzi, że idzie mu niesamowicie, w rzeczywistości potrafi tylko pluć. Albo jeszcze to, że chciałby najeździć sąsiednie państwo i narzucić mieszkańcom swoja ideologię, nawet gdyby tego nie chcieli. Melman dziękuje Julianowi za radę i idzie do Glorii.

Scena Madagaskar 2 01

To jest biznes klasa, naprawdę to nic osobistego, po prostu jesteśmy od ciebie lepsi

Później, gdy w wodopoju wysycha woda, Król Julian sugeruje, aby złożyć ofiarę w wulkanie dla "swoich dobrym znajomym, czyli bogom wody" aby znów popłynęła woda. Melman zgłasza się na ochotnika, uważa, że i tak umrze. Ale później kiedy Gloria go uratowała od niechybnej śmierci Melman uświadomił sobie, że będzie żyć, pozostawiając Juliana rozczarowanego. Jednak później Mort przybywa wraz z rekinem, który następnie przez przypadek wpada do lawy. Król Julian wychodzi z wulkanu, widzi, że woda wraca do rezerwy (tak naprawdę, to Zuba i Alex niszczą tamę i przywracają rzece bieg), i jest przekonany o sukcesie jego planu.

Na koniec filmu widzimy go tańczącego na flamingu wraz z resztą postaci wędrującego przez sawannę.

Madagaskar 3Edytuj

W tym filmie Julian występuje mniej , najczęściej w tle.Dowiadujemy się że Moris chce żeby Król Julian zginął. W pociągu Julian zakochał się w niedźwiedzicy Soni , która jest z cyrku. Gdy Sonia zniszczyła swój rower Król kupił jej motor w Rzymie. Pod koniec filmu Julian pokłócił się z Sonią , następnie ze (,,dziwolągami" bo tak ich zwie ) otrzymuje od DuBois strzał usypiający idzie do Sonii ją przeprosić a przez przypadek pingwiny , szympansy i cyrk dowiaduje się że Alex , Gloria , Melman i Marty są w niebezpieczeństwie . Po tym filmie mieszka w Cyrku Zaragoza razem z przyjaciółmi. Pod koniec filmu śpiewa WYGINAM ŚMIAŁO CIAŁO w orginalnej wersji

Pingwiny z MadagaskaruEdytuj

W serialu pojawia się dość regularnie, ale nie zawsze. Są odcinki w których występuje tylko epizodycznie, a w niektórych w ogóle się nie pojawia np. Śniegogedon. Uważa się za króla całego zoo i okolicznych terenów zielonych. Swoje siedlisko traktuje jak swoje "królestwo". Tylko Mort i Morris naprawdę wierzą i szanują go jako króla, pozostałe zwierzęta z zoo tylko ironicznie do niego podchodzą, zwłaszcza w czasie ogłaszania jego dekretów królewskich. Jego pragnieniem jest by wszyscy dookoła słuchali i robili to co chce. Nie lubi i ignoruje Morta, który jest najbardziej lojalny wobec Króla Juliana i ubóstwia go.

W odcinku "Korona za rozum" Król Julian wpada w panikę, kiedy traci swoją koronę i obsesyjnie pragnie ją z powrotem. Kiedy pingwiny zwrócili koronę, Julian uznał, że jest pobrudzona, nakazał Morrisowi dać swoją zapasową koronę. Marlenka która starała się go pocieszyć, kiedy pingwiny jej szukały, była zaskoczona, poprosiła Rico o łom i zaczęła ścigać Juliana.

W odcinku "Nawiedzone zoo" Król Julian mówi, że miał sen, gdzie był "ostatnim ssakiem na ziemi", Mortowi mówi, że też był, ale jako padlina, co go bardzo ucieszyło. W norze Marlenki coś straszyło, zdaniem Juliana to był duch, uważa także, że jako król może go przegonić. Jednak jego rytuały na nic się zdały, tłumaczy sobie, że starego ducha zastąpił nowy. Później kiedy okazało się, że to Rysiek był tym "straszydłem", Julian przestraszył się go i uciekł. Choć wcześniej mówił przestraszonemu Mortowi aby był odważny jak on.

W odcinku "Dzień Króla Juliana", Morris twierdzi, że Julian bije kijem każdego kto zapomina o jego święcie, co podkreśla, że urodziny, dostawanie prezentów, tortów, imprezy są dla Króla Juliana bardzo ważne.

Ma kompleks na punkcie swoich stóp, których nie pozwala nikomu ruszać, zwłaszcza Mortowi. Kiedyś wygnał Morta za ruszanie swoich stóp i złamanie przez to jego dekretu królewskiego o "nienaruszalności królewskiej stopy" (odc. "Dwie stopy nad ziemią i wyżej").

Kiedy szczury podstępem odebrały pingiwnom swój teren (odc. "Lodzio miodzio"), Król Julian zdecydował się zagrać z pingwinami w hokeja, aby z powrotem przywrócić im dom. Został ich czirliderem. Zagrzewał tylko siebie. Kiedy przegrana pingwinów stanęła na włosku, dali do zrozumienia Julianowi, że zagrzewanie nie jest w hokeju takie ważne, co bardzo zasmuciło Króla Juliana i powiedzieli mu, że jest "ostatnia szansą tego zespołu". Król Julian zaczął grać w hokeja, ale rozkazywał rywalom jak mają grać, aby on "wygrał". Kiedy jeden ze szczurów przypadkowo nadepnął na stopę Juliana, on wpadł w szał. Mort i Moris wykorzystali jego szał i zaczęli dawać mu krążki. Pokonał szczury wymachując kijem i uderzając krążkami we wszystkie strony. Przywracając tym samym dom pingwinów.

Scena serial 01

...i właśnie wtedy zrozumiałem że muszę się skupić na tym co w anegdocie zwanej życie jest najważniejsze. Na sobie

W odcinku "Mega Mort" Król Julian wykorzystał Morta, kiedy to on był większy i silniejszy niż zwykle, aby terroryzować całe zoo i ściągać haracz. Pod koniec kiedy udało się przywrócić Mortowi dawną postać, Król Julian oskarżył Morta o całe zło jakie on sam wyrządził, podkreślając, że "pomiatanie mniejszymi to niegodziwość". Choć tak naprawdę, to on kazał Mortowi wszystkimi pomiatać, jak zauważył Morris, Julian na to, że "nie będziemy się nawzajem obwiniać".

Zaprzyjaźnił się z LEM-R, robotem wysłanego do niego na naukę "bycia lemurem" w odcinku "Lemur widzi, lemur powtarza" (ang. "Lemur See, Lemur Do"). Podarował mu nawet drugą taką samą koronę co on, argumentując, że "ta korona do dowód twojej władzy" i dał mu przydomek Lemmy.

Powtarzającym się motywem jest jego politeistyczna wiara w "pradawnych bogów" (ang. Sky Spirits - duchy niebios) i inne istoty nadprzyrodzone (np: duchy). Wierzy, że to one są odpowiedzialne za pogodę, szczęście, żywność, ochronę itd. To jest nieco komiczne, bowiem "pradawni bogowie" nie wykazali do tej pory swoją "boską interwencją", zatem nie mogli istnieć w rzeczywistości.

W odcinku "Tańczący z duszami" Król Julian otwarcie głosi, że nie wierzy w magię i inny zabobonom, wierzy, że "pradawni bogowie" go chronią. Kiedy jednak Darla zabrała mu "duszę" (zmysł tańczenia, za karę, że Król Julian obrzucił ją i jej koleżanki skunksim łajnem), Julian naglę uwierzył w magiczną moc Darly. Pod koniec odcinka, kiedy przypadkowo Skipper podłapał "duszę Juliana", Skipper chciał aby Julian przeprosił Darlę, Król Julian uważał, że "przepraszają słabi i niewydarzeni", a on nie chce być gorszy. Kiedy Skipper pokazał pokaz taneczny na Julianie, on zmienił zdanie, przeprosił Darlę i przywrócił tym samym sobie dawną "duszę".

Romanse i orientacjaEdytuj

Scena serial 02

Scena z odcinka 3 "Permanentna inwigilacja"

Jedyną postacią w serialu, w której Król Julian jest oczarowany niż na sobie, jest Marlenka. Aleon flirtuje z niemal z każdym, czy to z facetem czy kobietą.
  • W odcinku "Ni wydra, ni...", Marlenka zdziczała po wyjściu z zoo i zakochał się w Julianie, ale Julian nie docenił tego, ponieważ była zbyt dzika. Kiedy pingwiny złapały Marlenkę i zaprowadziły do zoo, ta "znormalniała" i stwierdziła, że nic nie pamięta co się stało w parku. Od tego momentu Król Julian spojrzał na jej zaloty "łaskawszym okiem" i podkochiwał się w niej. Jednak ta odrzuciła go i doprowadziła Juliana do łez.
  • W odcinku "Miłość z automatu" Julian stał się zazdrosny o Marlenkę, kiedy to ona romansowała z Fredem.
  • Bezskutecznie usiłował również poderwać fretkę imieniem Zoe  (odcinek 'Koty dwa'')
  • Z winy Lovelasera Kowalskiego przez pewien czas był zakochany w Morcie.
  • A raz nawet nazwał Rico najbardziej niesamowitą osobą, którą spotkał oprócz siebie. (odcinek "Kaboom")

Pod znakiem zapytania dochodzi także orientacja Króla Juliana, chodzi o to, że czasami zachowuje się jak dziewczyna np:

  • W odcinku "Lodzio miodzio" mówi Morrisowi, żeby załatwił mu stroje czirliderowskie, "najlepiej coś różo

wego z marszczonymi rękawkami, ale bez szaleństw, wystarczy, żeby podkreśliły moją męskość", co przynosi ma myśl różowe stroje czirliderek.

  • W odcinku "Miss Ja" Król Julian jest zazdrosny o kokardkę na głowie Skippera i pyta dlaczego on takiej samej nie ma. To też sugeruje źeński pierwiastek Juliana.
  • w Madagaskarze 3 z niedziedziem sonią

UmiejętnościEdytuj

Jest dość leniwy, lecz jego największym atutem jest zdolność tańca, co utrzymuje go w dobrej kondycji fizycznej. Jego wysoka sprawność fizyczna, elastyczność, siła, zręczność, szybkość i refleks czyni go całkiem fizycznie niemożliwym do pokonania. Jak na ironię, często kilka razy przegrywa w konkursach fizycznych, w któ
Super julian
rych bierze udział, lecz mimo to jest mistrzem w grze Przejęcie sztandaru'''', (odc. "Wszystko albo nic"), gdyż on 'jak i jego podwładni poruszają się nie na lądzie, ale po drzewach, co czyni ich 'szybszymi.

Król Julian jest dość twardy, okazuje się bardzo wytrzymały, po przeżyciu licznych uderzeń i up

adków.

Mimo, że jest zazwyczaj niedoświadczony w walce, czasem wykazuje wielkie zdolności bojowe i wytrzymałościowe kiedy wpada w szał. Na przykład w odcinku "Lodzio miodzio" kiedy szczur nadepnął na jego królewska stopę, on wpada w atak szału, Mort podsuwa mu pod niego paczke krążków, Król Julian bierze kij i w szaleńczym tempie wymachuje nim we wszystkie strony, uderzając krążki, tworząc burzę latających "śmiercionoścnych" krążków, pokonując tym samym szczury w hokeja.

Wykazuje także sporą charyzmą, rozumie nawet niezrozumiałe dla innych gry słów, neologizmy (jak np: "superkomfrodopieszczatoszybotron" z odcinka "Dwie stopy nad ziemią i wyżej") i proste wyrażenia przeinacza w skomplikowane ciągi wyrazowe co czyni go neico podobnym do Kowalskiego. Co od czasu do czasu są dla Juliana dość jasne. Dobrym przykładem jest odcinek "Albo rybka, albo..." w którym spiera się ze Skipperem kto kogo przechytrzył. Innym przykładem jest odcinek (specjalny) "Zemsta doktora Bulgota", w którym podstępnie współpracuje z doktorem Bulgotem, aby pod koniec uratować całą sytuację i ocalić świat. Nawet pingwiny były zaskoczone jego podstępem, "Jestem jak ten Waleńrot, jestem zakonspirowanym zbawcą", co pokazuje, że nie stoi po stronie zła i umie się poświęcić do wielkich czynów.

Wykazuje także zdolności reżyserskie, w odcinku "Zoo Tube", Król Julian zamienia się w reżysera i rozkazuje wszystkim jak mają grać. Zna slang reżyserski i pokazuje swoją "artystyczna wrażliwość", mówi do Ski

ppera chociażby słowa "to jest sztuka".

Nie można mu też odmówić zdolności wokalnych w odcinku 'Powrót zemsty Doktora Bulgota Nawet

Skipper przyznał, że jest mistrzem. W tym epizodzie lemur użył swego głosu by uratować świat przed szalonym delfinem, lecz przeszkodziły mu w tym spadające na jego głowę pingwiny.

OsobowośćEdytuj

Jest on egoisytczny, dość naiwny, szarmański, infantylny i samolubny. Żyje w przekonaniu, że wszyscy go lubią. Jest duszą towarzystwa, gadatliwy, charyzatyczny i zarozumiały. Jest również bardzo ego
Lkj
centryczny i nie bierze na siebie winy za swoje czyny. Jak w odcinku "Operacja: Jajko" Król Julian omal nie doprowadził do stłuczenia jajka, tłumaczy się tym, że to winna pingwinów, że jest "nieodpowiedzialny". W kryzysowych sytuacjach wzywa pomoc prawną pod postacią Morrisa jako niezależnego eksperta, który nie ma nic do dodania tylko "

racje ma zawszę Król Julian" (odc "Prawo dżungli'"). Pomiata Mortem i Morrisem, traktując ich niemal jak służbę, zwłaszcza Mortem, ignoruje go i poniża. Kiedy jednak przychodzi jakaś kryzysowa sytuacja, jak

np: wisienie nad grillem do góry nogami, co zaraz może zakonczyć się śmiercią (odc "Dwie stopy nad ziemią i wyżej") Mort umie się zmobilizować i uratować króla. A Julian potrafi okazać trochę serca i przywrócić Morta do "królestwa". Robi to jednak dość niechętnie, bowiem wie, że koszmar tykania stopy się nie skończy.

Ze względu na fakt, że jest on bardzo zarozumiały, samolubny i raczej tępy umysłowo (choć robi to w sposób zabawny), Król Julian wydaje się być okropnym królem, lecz budzi sympatie. Dwukrotnie udowodniono w serialu, że Król Julian najbardziej na świecie chce zostać ze swoimi podwładymi Mortem i Morrisem, który

ch traktuje tak naprawdę jak przyjaciół.

  • W odcinku "Król jest sam" kiedy wygnał Morta i Morrisa z "królestwa", Król Julian stał się

bardzo samotny, wkrótce potem zaczyna rozmawiać z pluszakami, bo nie został zaproszony na imprezę u Morta i Morrisa. Pingwiny patrząc na ten żałosny widok, przekonały Lemury, że Julian potrzebuje ich i ich "przyjaźni". Przekonani Mort i Morris, przyłączyli sie do imprezy Juliana, który przyjął ich jako przyjació

ł.

  • W odcinku (specjalnym) "Zaginiony Skarb Złotego Wiewióra", Julian odkrywa, że to on ma najczystrze serce spośród wszystkich bohaterów. Jego najgłębszym pragnieniem było to co miał; "królestwo" i grupę podwładnych, którzy go czcili.

Popularność w Polsce i na świecieEdytuj

W Polsce po sukcesie kasowym filmu "Madagaskar" Król Julian stał się najbardziej rozpoznawalną postacią w filmie, poza pingwinami. Ze względu na dubbing Jarosława Boberka, znanego do tej pory jako policjanta z serialu "Rodzina zastępcza" i wiele komizmu jaki wnosił do filmu. Wtedy zaczeła się jego światowa kariera także w Internecie.

Kariera internetowa Króla Juliana poprawiła się kiedy na ekrany w 2009 pojawiła się kontynuacja hitu z 2005 roku, "Madagaskar 2" i w telewizji na kanale Nickelodeon zaczęła się emisja serialu "Pingwiny z Madagaskaru". Od tej pory pojawiały się krótkie filmiki na serwisie Youtube. Internauci robili obrazki i demotywatory o jego tematyce, głównie w celach rozrywkowych. Powstawały awatary na forum, fikcyjne konta na serwisach społecznościowych itd.

Król Julian twój kandydat na burmistrza

Takie naklejki były umieszczanie na karcie do głosowania.

W grudniu 2010 roku kiedy odbywały się wybory na burmistrza w Wołominie, pojawił się w ostatniej chwili nowy kandydat na stonowisko burmistrza, wzbudzajac zainteresowanie i zyskując rzeszę sympatyków, zdobył nawet kilka głosów poparcia, a był to Król Julian. Ludzie w buncie rozwieszali na miejscach plakatów z rzeczywistymi kandydatów na burmistrza, plakaty z Królem Julianem, prawdopodobnie jako żart. Mały odsetek wyborców to podłapało i przyklejało w kartach do głosowania naklejkę z Królem Julianem. Dodawało własną kratkę z napisem fikcyjnego kandydata i zaznaczało. W świetle prawa taka karta jest nieważna. W całej Polsce było kilka podobnych przypadków, które udokumentowano i udostępniono w Internecie, głównie w serwisach rozrywkowych. Nie wiadomo ile głósów Król Julian zdobył.

PodwładniEdytuj

a oto ich wizerunki :
Palczak il emur

moris i mort

[[Plik:Ccccccccccccccccccccccc.jpeg|thumb|clemson]

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=bDWCNScgdbo#t=2133

Więcej od Wikii

Losowa wiki